FANDOM

Dzięki pokusie obudzonej przez opowieści o nieprzebranych bogactwach, zbierasz drużynę dzielnych poszukiwaczy przygód, by poszukać szczęścia w katakumbach. Migotliwy płomień pochodni sprawia, że cienie tańczą na ścianach, gdy ruszasz w głąb kopalni. Chwilę później podmuch wiatru gasi źródło światła. W ciemnościach dostrzegasz przed sobą słaby blask. Jest coraz bliżej. W mroku rozlega się dobrze znany chichot.
Koboldy i Katakumby jest rozszerzeniem w Hearthstone dodającym aż 135 nowych kart!

Karty Edytuj

Karty Klasowe Edytuj

Karty neutralne Edytuj

Motywy Edytuj

Poszukiwanie przygód Edytuj

Legendarne przygody wymagają legendarnych poszukiwaczy przygód, a Marin Szczwany Lis właśnie do nich należy! Ten cwany łotr zna wszystkie zakamarki każdego lochu i zamierza udać się w głąb katakumb w poszukiwaniu osławionej skrzyni wypełnionej po brzegi niedorzecznie potężnymi, magicznymi przedmiotami.

Rekrutacja Edytuj

Skarby to połyskliwe serce Koboldów i katakumb. Jednakże, by oddać ducha eksploracji podziemi, będziecie potrzebować pomocy innych poszukiwaczy przygód, którzy wyruszą po łupy razem z wami! Zbierzcie swoją drużynę dzięki nowemu słowu kluczowemu: Rekrutuj.

Koboldy Edytuj

Koboldy to kluczowe postaci w Koboldach i katakumbach. Koniec końców to właśnie one wykopały kilometry tych tuneli oraz komnat podczas swoich nieustających wykopalisk. Mimo że koboldy spędzają całe życie pod ziemią, nie przepadają za ciemnością. Wszystkie noszą na głowach zapalone świeczki. I chociaż każdy kobold zazdrośnie będzie strzegł stosów złota, klejnotów i magicznych artefaktów znalezionych w ich domenie, to największym skarbem każdego kobolda bez wątpienia jest ten kawałek wosku z knotem.

Smoki Edytuj

Żywiołaki Edytuj

Pułapki Edytuj

Legendarne bronie Edytuj

Sekrety łotra Edytuj

Niezidentyfikowane przedmioty Edytuj

Odłamki mocy Edytuj