Światłość wzywa, lecz cienie kuszą szeptem. Kapłani to czempioni prawości niemający sobie równych w uzdrawianiu i wzmacnianiu stronników świętymi zaklęciami. Blasku nie byłoby jednak bez mroku. Kapłani potrafią czerpać moc także z cieni. Przejmują wówczas kontrolę nad umysłami wrogów oraz zadają siłą umysłu straszliwe obrażenia.

—Oficjalny opis kapłana na Battle.net

Ikona Kapłana.png

Kapłan - jedna z klas dostępnych w Hearthstone. Klasa ta skupia się na przejmowaniu kontroli nad wrogimi stronnikami oraz leczeniu ran poprzez specjalne zaklęcia.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Kapłani to mistrzowie leczenia, dzięki czemu mogą przetrwać na polu walki znacznie dłużej niż pozostali bohaterowie. Z ich pomocą są w stanie leczyć siebie i swoje sługi, jak również posiadają możliwość przejęcia kontroli nad dowolnym stronnikiem przeciwnika. Jego słabością jest fakt, że to bohater bardziej skupiony na zachowaniu defensywnym, aniżeli agresywnym atakowaniu.

Kapłan posiada niezwykle użyteczną moc o nazwie Pomniejsze uzdrowienie. Dzięki temu może przywrócić sobie bądź swojemu stronnikowi 2 punkty zdrowia.

Bohaterowie kapłana[edytuj | edytuj kod]